Paste this code as high in the
עסקים וארגונים מחפשים היום את הקשר הישיר עם הלקוחות שלהם וכאן נכנס הפייסבוק לתמונה. אנחנו כמשווקים לא צריכים רק לפרסם אלא לשאוף שהלקוחות שלנו יקחו חלק בשיחה שאנחנו מנהלים. ניהול דפי פייסבוק היום כבר ברור שפייסבוק הופכת לאפיק פרסום שכמעט כל עסק חייב להיות נוכח בו. ניהול דפי אוהדים כולל: למידת התכנים המקצועיים של העסק החלטות אסטרטגיות הכנת תוכנית שנתית לשיווק בפייסבוק חיבור מדיות ובמות נוספות לשיווק העסק פרסם סטטוסים ניהול אוהדים מענה לתגובות ופרסומים של אוהדים פעילות טקטית בדפים אחרים. מקצועיות ואמינות לעסקים קטנים אנחנו ממליצים לעבור קורס פייסבוק לעסקים, כדי להמנע מטעויות ולהגדיל יעילות ולנהל אותו בעצמם פרסום בפייסבוק היתרון הגדול של הפרסום בפייסבוק הוא ביכולת למקד את המודעות לקהל יעד מדויק. לדוגמה: ניתן לפרסם לפי פרמטרים דמוגרפים כמו: זכר או נקבה, גילאים מסויימים, מצב משפחתי, איזור מגורים ועוד ניתן לפרסם לפי תחומי עניין, אנשים שמתעניינים בכדורסל, ריקוד, או שוקולד ניתן לפרסם לקהלים מיוחדים כמו אלה שכבר בקרו באתר שלנו כדי לפרסם בצורה יעילה צריך לתכנן מראש את הקמפיין: לנסח מטרה, למצוא את קהל היעד, לעצב את המודעות בצורה מושכת ומסקרנת ולתקצב נכון את הקמפיין את זה אנחנו יודעים לעשות בצורה הכי יעילה והכי מדוייקת
מטי דיגיטל