Paste this code as high in the of the page as possible:
שאלות ותשובות
מט"י (מרכז טיפוח יזמות) הינה עמותה לפיתוח עסקים הממומנת על ידי מספר גורמים ציבוריים כגון: הקרן לירושלים, הסוכנות היהודית, עיריית ירושלים, הרשות לפיתוח ירושלים, משרד העליה והקליטה וג'וינט ישראל. מט"י מסייע ליזמים להקים עסקים חדשים ולבעלי עסקים להרחיב עסקים קיימים בירושלים וסביבותיה.
כדי להגיע לפגישה עם יועץ עליך למלא את טופס הפניה לייעוץ המופיע באתר, ובו מספר שאלות לגבי הרעיון העסקי או העסק הקיים ותוך מספר ימים יתקשר אליך היועץ ויקבע איתך פגישה. ניתן גם להתקשר טלפונית ל- 1-800-23-20-23.
מאחר ומט"י הוא גוף ציבורי שאינו פועל למטרות רווח, שירותי מט"י מסובסדים בשיעור ממוצע של כ-75% ואף למעלה מכך ולכן העלות ליזם היא נמוכה.
כל אנשי צוות מט"י מחוייבים לשמור על סודיות מלאה ולא לעשות במידע המתקבל כל שימוש למעט לצרכי הסיוע המבוקש. מאז הקמת מט"י, בשנת 1991, לא אירע מקרה אחד בו התלונן מישהו על דליפת מידע לידי מתחרים עסקיים או לידי רשות ציבורית או ממלכתית כלשהי.
במט"י ניתן לקבל דו"חות מידע עסקיים ונתונים על חברות וענפים שונים במשק ולהוציא רשימות עסקים לפי חיתוכים שונים. כמו כן, אנו מפעילים מפגשי פורום עסקיים, בהם ניתנת אפשרות לבעלי עסקים לקיים פעילות נטוורקינג ושיווק ישיר.
מט"י ירושלים מסייע בגיוס הלוואות מקרנות מימון ממשלתיות, ציבוריות ופרטיות. סכומי ההלוואות מותאמים לצרכי היזמים וכוללים מיקרו הלוואות והלוואות בסכום של עד 8 מיליון ש"ח. 
ראשית, אנו לא בנק והאינטרס היחיד שלנו הוא פיתוח וחיזוק עסקים בירושלים וסביבותיה. היתרונות של ההלוואות מקרנות המימון השונות כוללות בטחונות מופחתים הנדרשים מהיזם, ריביות אטרקטיביות, אפשרות לקבלת תקופת גרייס ופריסת ההלוואה לפרק זמן ארוך יותר.  
רוצים ללמוד, להקים עסק או לקבל הלוואה מיוחדת?
אל תסתבכו! בחרו את אחת מהאופציות ואחד היועצים שלנו יחזור אליכם.
כן, אני רוצה להמשיך להיות בקשר!
תודה על פנייתכם
ההודעה התקבלה במערכת,
נציג שלנו יחזור אליכם בקרוב.
השותפים שלנו לדרך
מט"י ירושלים
מט"י  ירושלים מניעים את עולם היזמות קדימה.  חלוצי הפתרונות ליזמים ולבעלי עסקים.